Vraag / Antwoord

Omdat we voorstander zijn van een transparante kredietverstrekking, met als prioriteit een raadgevende functie, geven we je graag een overzicht van de verschillende financieringen en het juiste gebruik ervan.

Overzicht van vragen / antwoorden

Bezoek onze FAQ

Homebanking

  1. 1. Hoe krijg ik mijn toegangscodes voor de homebanking?
  2. 2. Waar kan ik mijn ID terugvinden?
  3. 3. Ik kan niet inloggen op homebanking
  1. 1. Hoe krijg ik mijn toegangscodes voor de homebanking?

    U volgt daarvoor deze procedure:

    U komt dan terecht op een beveiligde pagina.

    • Vul alle vereiste gegevens in: dossiernummer, geboortedatum (bijvoorbeeld: 01011986), e-mail (het e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres in het dossier).
    • Verstuur uw aanvraag.

    Vervolgens dient u:

    • Een wachtwoord te kiezen dat bestaat uit minimum 8 lettertekens, met cijfers en letters (bijvoorbeeld: Fimase07). De volgende lettertekens zijn niet toegestaan: ! " # $ < > [ \ ] ^ ` { | } ~ § ¨ ² µ
    • Uw wachtwoord mag ook niet 4 dezelfde lettertekens na elkaar bevatten.
    • Opgepast: hou dit wachtwoord zorgvuldig bij.

    U kunt nu onze homebanking gebruiken door het ID en het wachtwoord in te voeren dat u hebt gekozen bij de aanvraag van uw toegangscodes.

    Deze gegevens zullen u worden gevraagd iedere keer u inlogt.

  2. 2. Waar kan ik mijn ID terugvinden?

    U kunt uw ID terugvinden op uw maandoverzicht
    Uw ID moet bestaan uit 8 cijfers.

    Als u er nog steeds niet in slaagt om uw ID terug te vinden of u hebt nog steeds uw eerste factuur niet ontvangen, dan kunt u ook:

    • Contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 02/226.37.00 van maandag tot vrijdag van 8.45 uur tot 20 uur en op zaterdag van 9 uur tot 19 uur.
    • Met ons contact opnemen via het mailadres fimaser.sav@fimaser.be

  3. 3. Ik kan niet inloggen op homebanking

    • Lees eerst de foutboodschap die u te zien krijgt wanneer u probeert in te loggen. Ga na of u wel degelijk internetverbinding hebt en dat u het juiste ID en het juiste wachtwoord gebruikt.
    • Wanneer het probleem niet opgelost raakt, kunt u: Contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 02/226.37.00 van maandag tot vrijdag van 8.45 uur tot 20 uur en op zaterdag van 9 uur tot 19 uur.
    • Met ons contact opnemen via het mailadres fimaser.sav@fimaser.be