faq mobile banner faq banner nl

FAQ - Antwoorden op vragen

Je ondertekent geen langdurig contract. Je contract gaat in zodra je aanvraag is goedgekeurd en eindigt automatisch op de vervaldatum, bij volledige terugbetaling of bij vervroegde aflossing.

Voor de vervaldatum van het verschuldigde bedrag ontvang je een herinneringsmail waarin je wordt gevraagd de betaling op de vastgestelde datum te doen. 

Als je de betalingsdeadline niet haalt, hebben wij het recht om onmiddellijke terugbetaling van het verschuldigde bedrag te eisen, vermeerderd met rente of kosten. Bovendien kun je geen nieuwe aanvraag indienen totdat je situatie is geregulariseerd.

Voor het aanmaken van een Flex-account moet je twee bewijsstukken leveren:

  • Je identiteitskaartgegevens via Itsme
    Met de Itsme-app kun je je digitaal identificeren en automatisch het Flex-aanvraagformulier invullen.
  • De gegevens van je zichtrekening
    Deze informatie staat op je bankkaart. We controleren of je de eigenaar bent van de zichtrekening waarop het geld wordt gestort.

Flex is een gepersonaliseerde financieringsoplossing die rekening houdt met de informatie die je hebt verstrekt bij het aanmaken van je account. 

Het bedrag dat je kunt aanvragen, ligt tussen de €50 en €200. 

De registratie en het aanmaken van een account zijn eenvoudig; er zijn geen lange formulieren in te vullen.

Flex by Carrefour Finance is een betaaloplossing waarmee je kleine bedragen kunt financieren (bijvoorbeeld een koelkast, dagelijkse aankopen, enz.) voor aankopen bij Carrefour of elders. 

Het voordeel van Flex is de eenvoudige toegankelijkheid: je vraagt geld aan via een mobiele app. Het bedrag dat je nodig hebt, wordt beschikbaar gesteld op de zichtrekening die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je Flex-account.